Kovo 20 dieną Kaune, Kolpingo kolegijoje, vyko svarbus respublikinis seminaras „Socialinio darbo profesinio bakalauro studijų kokybė“, kuriame dalyvavo kolegijų, rengiančių socialinius darbuotojus, atstovai.
Šiuo metu specialistus, turinčius socialinio darbo profesinio bakalauro kvalifikaciją, rengia 9 Lietuvos kolegijos. Respublikiniame seminare dalyvavo 7 kolegijų atstovai: katedrų vedėjai ir dėstytojai iš Kolpingo kolegijos, Kauno kolegijos, Žemaitijos kolegijos, Utenos kolegijos, Šv. Ignaco Lojolos kolegijos, Šiaulių valstybinės kolegijos. Marijampolės kolegijai seminare atstovavo Pedagogikos, menų ir socialinio darbo katedros vedėja Jūratė Murauskienė, Socialinio darbo studijų programos komiteto pirmininkė Kristina Dulinskienė ir docentė dr. Vilma Staskevičienė.
Seminaro metu kolegijų atstovai aptarė įvairius klausimus, susijusius su Socialinio darbo studijų programų vykdymu. V. Kondratavičienė (Kauno kolegija) pasidalino patirtimi, sukaupta vykdant neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo ir studijų dalykų užskaitymą socialinio darbo studijų programoje. Dr. V. Staskevičienė, kartu su pranešimo bendraautorėmis J.Makauskiene ir K. Dulinskiene, diskutavo apie tai, ko iš socialinio darbo specialistų tikisi darbdaviai. R. Bagdonaitė-Stelmokienė (Kolpingo kolegija) pristatė, kokią patirtį sukaupia socialinio darbo studentai profesinėje praktikoje. J. Venclovienė ir V. Urnikienė aptarė Žemaitijos kolegijos socialinio darbo studijų programos studentų baigiamųjų darbų tematiką. B. Gudinavičius (Šiaulių valstybinė kolegija) kalbėjo apie studentų savanorystę, t.y. multiparadigminio savanorystės modelio taikymo kolegijoje patirtį.
Šis respublikinis seminaras parodė, kad socialinius darbuotojus rengiantiems pedagogams yra aktualios įvairios su studijų kokybe susijusios problemos. Renginio metu socialinius darbuotojus rengiančios kolegijos sutarė bendradarbiauti ir organizuoti tęstinius susitikimus.
Antrasis kolegijų atstovų susitikimas vyks gegužės mėnesį Marijampolės kolegijoje.
Marijampolės kolegijos informacija