Sekmadienis, 22 gruodžio, 2024
Daugiau
    PagrindinisKitos temosKlaidos, kurias žmonės daro parduodami savo automobilį

    Klaidos, kurias žmonės daro parduodami savo automobilį

    Atėjus laikui pirkti naują automobilį, būtina gauti geriausią kainą už dabartinį automobilį. Automobiliai pradeda nuvertėti vos išvažiavus iš aikštelės. Apskritai, kiekvienais metais, kai turite automobilį, galite tikėtis, kad jis praras bent 10 proc. savo vertės. Vidutiniškai po penkerių metų automobilis vertas mažiau nei pusės to, kiek jis buvo vertas, kai buvo naujas. Nesvarbu, ar keičiate savo automobilį, ar parduodate jį, turite imtis tam tikrų veiksmų, kad užtikrintumėte, jog gausite didžiausią įmanomą kainą.

    Jei parduodami automobilį, akivaizdu, kad norite uždirbti kaip įmanoma daugiau, todėl turite mąstyti kaip pardavėjas. Kad jums pasisektų, turite būti tinkamai pasiruošę ir turėti žinių. Atlikę namų darbus, atkreipę dėmesį į smulkmenas ir iš anksto ėmęsi tinkamų veiksmų, išvengsite daugybės rūpesčių, kai ateis laikas sudaryti sandorį.

    Yra įvairių automobilių pardavimo klaidų, kurios gali jums kainuoti labai brangiai. Galite išleisti per daug pinigų pačiam pardavimo procesui arba per daug investuoti į automobilio remontą. Nežinodami automobilio vertės ir nežinodami, kaip tinkamai derėtis, galite pralaimėti derybose ir sudaryti jums nepelningą sandorį.

    Aukščiau išvardytos tik kelios iš daugelio klaidų, kurias gali padaryti automobilių pardavėjai. Todėl šiame straipsnyje aptarsime daugybę galimų klaidų ir paaiškinsime, kaip jų išvengti.

    Automobilio vertės nežinojimas

    Norėdami teisingai nustatyti automobilio kainą, turite žinoti jo vertę. Daugelyje automobilių tematikos interneto svetainių siūlomos priemonės, padedančios įvertinti jūsų automobilio kainą. Kuo tikslesnę informaciją pateiksite pasirinktam vertinimo įrankiui, tuo tikslesnė bus nustatoma automobilio kaina. Įvertinę savo automobilį keliose svetainėse, galėsite lengviau suprasti, kiek jis gali būti vertas. Išvedę gautų rezultatų vidurkį, turėtumėte galėti tiksliau nustatyti ir optimalią automobilio kainą.

    Taip pat svarbu ieškoti naudotų automobilių, panašių į jūsų. Taip sužinosite, kiek kiti tikisi gauti už savo parduodamą transporto priemonę. Atminkite, kad prašoma kaina nebūtinai yra pardavimo kaina, tačiau ji vis tiek padės jums orientuotis. Svarbu, kad jūsų automobilio kaina būtų panaši į kitų panašių automobilių kainą, nes pirkėjai lygins jūsų automobilį su konkurentais.

    Leidimas emocijoms daryti įtaką nustatomai kainai

    Didelė tikimybė, kad esate prisirišę prie savo automobilio. Jei juo važinėjate daugelį metų, gerai jį pažįstate. Taip pat žinote, kaip juo buvo rūpinamasi. Įprasta manyti, kad jūsų automobilis yra geresnis už kitus panašius automobilius, tačiau taip gali būti ne visada.

    Būkite atsargūs, atidėkite savo emocijas į šalį ir būkite pasirengę pripažinti, kad jūsų automobilis gali būti labai panašus į bet kurį kitą naudotą automobilį, kurį pirkėjas svarsto įsigyti. Nepervertinkite jo kainos ir įsitikinkite, kad esate pasirengę priimti sąžiningą pasiūlymą. Jei nesutiksite, didelė tikimybė, kad pirkėjas ras kitą variantą.

    Brangus remontas prieš parduodant

    Galbūt manote, kad už automobilį gausite daugiau pinigų, jei prieš parduodami jį suremontuosite. Nors tai gali būti tiesa, vargu ar atgausite tiek, kiek į jį investavote. Brangus remontas paprastai nepadidina automobilio vertės tiek, kiek tikisi pardavėjai. Tai taikoma tiek mechaniniam, tiek kėbulo remontui.

    Surašykite visus remonto darbus, kuriuos reikia atlikti jūsų automobiliui. Apskaičiuokite, kiek kainuos kiekvienas remontas. Tada, kai derėsitės su pirkėju, galėsite pateikti išsamią informaciją. Jei pirkėjas nori, kad sumažintumėte automobilio pardavimo kainą 2 000 EUR dėl būtino remonto, kuris, kaip žinote, kainuos tik 500 EUR, galite pateikti šią informaciją ir pateikti priešingą pasiūlymą.

    Naudodamiesi skelbimais būkite sąžiningi dėl būtino remonto ar egzistuojančių problemų. Staigmenos tik suerzins pirkėjus, sumažins pasitikėjimą ir tikriausiai prailgins laiką, per kurį parduosite automobilį. Nėra jokios priežasties gaišti potencialaus pirkėjo laiką. Tikėtina, kad jie nepirks jūsų automobilio, jei jausis suklaidinti, o tai reikš, kad ir jūs būsite iššvaistę savo laiką.

    Kainos nustatymo strategijos nebuvimas

    Automobilio pardavimo kainos nustatymas nėra vienintelis žingsnis nustatant kainą. Turėsite iš anksto nuspręsti, kaip greitai reikia parduoti automobilį ir kiek esate pasirengę sumažinti kainą. Jei turite šiek tiek laiko, iš pradžių galite nustatyti didesnę kainą.

    Taip pat turite turėti planą, kaip reaguoti į pirkėjų pasiūlymus. Ką daryti, jei jie pasiūlys mažesnę kainą nei jūsų minimali? Kaip atsakysite? Jei iš anksto to neapgalvosite ir neturėsite nustatytos kainų strategijos, derybų metu galite suklupti.

    Pirmojo gauto pasiūlymo priėmimas

    Derybos yra neatsiejama automobilio pardavimo proceso dalis. Nors galite džiaugtis pirmuoju gautu pasiūlymu, svarbu pateikti priešingą pasiūlymą, jei jis yra mažesnis, nei norite. Visada yra tikimybė, kad pirkėjas tikisi jūsų atsakomojo pasiūlymo ir nori atrasti optimaliausią vidurkį. Net jei pirmasis pasiūlymas yra didesnis, nei tikėjotės, nepakenks jį pakoreguoti ir pažiūrėti, kas nutiks.

    Pirkėjas gali būti pasiruošęs mokėti daugiau, bet jei tiesiog priimsite pirmąjį pasiūlymą, niekada to nesužinosite. Be to, per greitas pasiūlymo priėmimas gali sukelti pirkėjui nepatogumų. Jie gali nerimauti, kad kažkas negerai su automobiliu, jei atrodys, kad pernelyg noriai priimate pasiūlymą be jokių derybų.

    Jei planuojate parduoti automobilį, pravartu gauti pasiūlymą iš kelių pirkėjų. Galite nustebti sužinoję, kad kai kurie pirkėjai yra pasirengę duoti jums šiek tiek daugiau nei kiti. Jei turite kelis pasiūlymus, galite tai išnaudoti savo naudai, pranešdami kiekvienam pirkėjui, kad kitas pirkėjas jums pasiūlė geresnį pasiūlymą.

    Nesvarbu, kokiu būdu jūs nuspręsite pardavinėti savo automobilį, turėsite kur kas geresnes galimybes gauti geriausią kainą, jei turėsite kelis pasiūlymus, kuriuos galėsite palyginti.

    Tinkamai nenuplautas ir nesutvarkytas automobilis

    Prieš parduodant automobilį svarbu jį nuplauti ir išvalyti jo vidų. Švarus automobilis geriau atrodo nuotraukose ir potencialiems pirkėjams rodo, kad juo buvo gerai rūpintasi, o gerai prižiūrėtą automobilį paprastai lengviau parduoti ir už jį galima gauti didesnę pardavimo kainą.

    Be to, kad nuplautumėte automobilį, iš salono pašalinkite jame esančius asmeninius daiktus ir jį išsiurbkite. Taip pat nepakenktų nuvalyti stiklus ir padangas. Nors tikriausiai nebūtina jį vaškuoti, tai tikrai nepakenks, jei turite laiko. Jūsų automobilis turėtų būti labai švarus, kai jo apžiūrėti atvyks potencialus pirkėjas. Dar vienas automobilio valymo privalumas yra tas, kad tai gali padėti už jį gauti šiek tiek daugiau pinigų, o tai vėlgi padeda sudaryti įspūdį, kad automobilis buvo gerai prižiūrėtas.

    Nereagavimas į gaunamas užklausas

    Svarbu greitai atsakyti, kai kas nors susisiekia su jumis ir domisi jūsų automobiliu – pageidautina per 24 valandas. Jei per protingą laiką neatsakysite, jie tikriausiai manys, kad automobilis parduotas, ir ieškos kito automobilio. Užmezgę ryšį su pirkėju, praneškite jam, jei negalėsite reguliariai atsakinėti į jo žinutes ar skambučius. Tai padės jiems įgyti pasitikėjimą jumis kaip pardavėju. Nustatykite susitikimo laiką ir vietą, kad galėtumėte su jais susitikti ir aprodyti automobilį, ir jokiu būdu nepamirškite to, ką susitarėte. Jei pakeliui į susitikimą su jais užstrigote transporto priemonių spūstyje, geriausia jiems pranešti, kad jie vis tiek tikėtųsi, jog atvyksite.

    Net jei esate paskyrę susitikimą, kad kažkam aprodytumėte savo automobilį, neignoruokite kitų susidomėjusių pirkėjų užklausų. Jūsų būsimas sandoris gali ir žlugti, o galbūt naujasis pirkėjas yra pasirengęs pateikti geresnį pasiūlymą, o tai reikštų, kad jūs galėtumėte lengviau parduoti savo automobilį. Būkite atviri visiems potencialiems pirkėjams, kai jiems kyla kokių nors klausimų, ir tai sustiprins jų pasitikėjimą jumis kaip pardavėju ir pačiu automobiliu. Pardavę automobilį, pašalinkite skelbimus, kad nebegautumėte papildomų užklausų.

    Skelbimai, kuriuose pateikiama neišsami arba netiksli informacija

    Jei skelbime nepateikiate visų svarbių duomenų arba pateikiate klaidingą ar netikslią informaciją, švaistote ne tik savo, bet ir potencialių pirkėjų laiką. Svarbu pateikti kuo daugiau informacijos, kad nebūtų netikėtumų. Dėl netikėtumų sandoriai paprastai žlunga.

    Kiekviename automobilio skelbime turėtų būti pateikti pagrindiniai duomenys, pavyzdžiui, metai, markė, modelis, apdailos lygis, rida ir pagrindinės savybės. Taip pat turėtumėte įtraukti naujausius techninės priežiūros duomenis, pavyzdžiui, alyvos keitimą, padangų keitimą ir kiek kilometrų nuvažiuota nuo padangų sumontavimo. Lygiai taip pat, jei yra akivaizdžių transporto priemonės problemų, neslėpkite jų.

    Nekurkite istorijų ir nemeluokite apie savo automobilį. Pirkėjas gali sužinoti tiesą gavęs transporto priemonės istorijos ataskaitą, kai bus atlikta VIN patikra, ir patikrinęs automobilį pasirinktame autoservise. Be to, pirkėjas gali grįžti ir skųstis bei sukelti jums daugiau problemų, jei netrukus po to, kai nusipirks transporto priemonę, joje pasirodys daug techninių gedimų.

    Skelbime naudojamos blogos kokybės nuotraukos

    Daugiau dėmesio sulauks automobiliai su geromis nuotraukomis. Gražios nuotraukos leidžia automobiliui išsiskirti. Be to, pirkėjai jausis labiau priversti siekti jūsų automobilio, jei iš anksto galės jį aiškiai pamatyti. Tai nereiškia, kad turite samdyti profesionalų fotografą ar naudoti prabangų fotoaparatą. Turėtumėte sugebėti išmaniuoju telefonu padaryti visas reikiamas nuotraukas.

    Įsitikinkite, kad automobilį fotografuojate esant geram apšvietimui ir be dėmesį blaškančio fono. Nufotografuokite automobilio vidų ir išorę iš kelių kampų, įsitikinkite, kad sutelkėte dėmesį į visas svarbias detales. Be to, padarykite bent po vieną bagažinės ir vaizdo po kapotu nuotrauką. Jei automobilis turi gražius ratlankius ar kitų ypatingų detalių, būtinai nufotografuokite ir jas.

    Techninės priežiūros įrašų neturėjimas

    Išsaugokite techninės priežiūros įrašus. Turėdamas išsamius įrašus pirkėjas gali būti ramus. Be to, tai geriausias būdas įrodyti, kad jūsų automobilis buvo gerai prižiūrimas. Jei pirkėjui įteiksite visą segtuvą su transporto priemone susijusių dokumentų, tai padės iš karto įgyti pasitikėjimą. Tai taip pat padės jiems ateityje, jei jie nuspręstų pirkti automobilį, ypač su reguliarios techninės priežiūros terminais. Tik prieš perduodami dokumentus įsitikinkite, kad iš jų pašalinote visą savo asmeninę informaciją.

    Meluojama apie gautus kitus pasiūlymus

    Nesakykite potencialiam pirkėjui, kad turite kitą pasiūlymą, jei tai nėra tiesa. Tikriausiai tai nepadės gauti daugiau pinigų, o jei jus pagaus meluojant, galiausiai sandorio nesudarysite.

    Jei kreipėtės į kelis pirkėjus, kad gautumėte skirtingus pasiūlymus, ir potencialus pirkėjas nenori jums pasiūlyti tiek pat, kiek kitas, turėtumėte tai paminėti. Tačiau bet koks pirkėjo pasiūlymas turi didesnę galią, jei jis pateiktas raštu. Pasistenkite, kad pirkėjai išsiųstų jums pasiūlymą el. paštu. Daugeliu atvejų jie nenorės to padaryti, tačiau pabandyti verta. Taip pat galite gauti pasiūlymų iš automobilių pirkėjų internete. Turėkite tokias užklausas su savimi (pvz., išmaniajame telefone) tuo atveju, jei jos būtų geresnės nei kitų potencialių pirkėjų pasiūlymai.

    2 KOMENTARAI

    PARAŠYKITE KOMENTARĄ

    Prašome parašykite savo komentarą
    Prašome parašykite savo vardą

    SAVAITĖS SKAITOMIAUSI

    spot_img

    SAVAITĖS CITATA

    Šventasis Raštas, Naujasis Testamentas, Jn 8, 1–11

    „Kas iš jūsų be nuodėmės, tegu pirmas sviedžia į ją akmenį“. Laimos Grigaitytės nuotrauka.

    RENGINIAI

    spot_img
    spot_img
    spot_img