Šiais laikais daugelis verslininkų laužo galvą, norėdami sužinoti, kaip sukurti produkto pakuotę. Galų gale, tai nėra tik saugojimo objektas ir vis labiau įtvirtinamas kaip galingas prekės ženklų komunikacijos įrankis.
Ar jūsų įmonei sunku išsiskirti ir žinote, kad tai viena iš problemų? Taigi mes parengėme nuoseklų vadovą, kaip sukurti tobulą pakuotę:
– Rinkos supratimas
Prieš galvodami apie tai, kokia bus jūsų produkto pakuotė, turite šiek tiek suprasti, kas sukasi aplink ją. Daugelis įmonių daro klaidą palikdamos šį planavimą nuošalyje, spręsdamos dėl tiekėjo ir pakuotės dizaino.
– Tikslinė auditorija
Visų pirma, tai jūsų auditorija, kuri nustatys jūsų strategiją kuriant pakuotę. Jei parduodate sultis vaikams, jums reikia spalvingos vaisiaus formos arba dinamiško dizaino pakuotės. Jei jis skirtas suaugusiųjų auditorijai pakuotė su mažiau elementų ir aiškesnė.
– Konkurencija
Žinoma, išsiskirti taip pat reikia ir iš konkurentų. Visada naudinga stebėti, ką daro jūsų tiesioginiai konkurentai. Jūsų produktas bus šalia jų lentynoje. Gerai suprasti, ką jie daro, yra geriausia strategija padaryti produktą patrauklesnį pardavimo vietoje.
Medžiagos ir formos pasirinkimas
Nubrėžta strategija, laikas įgyvendinti, kad būtų sukurta geriausia įmanoma pakuotė. Norėdami pasirinkti geriausią medžiagą, dydį ir formą, turite atkreipti dėmesį į šiuos dalykus:
– Atsparumas
Pakuotės atsparumas priklausys nuo to, kaip ji bus transportuojama, naudojama ir laikoma.
– Funkcionalumas
Pakuotės medžiagos ir forma taip pat turi atitikti jūsų prekių naudojimą.
– Praktiškumas
Žmonės mėgsta mokėti mažiau, mėgsta patrauklius vaizdus, kurie pritraukia dėmesį, tačiau jie yra pasirengę visa tai palikti nuošalyje, jei jiems kyla didelių sunkumų jį vartojant. Snapeliai skysčiams ir užtrauktukai saugojimui yra įprasti praktiškumo pavyzdžiai. Norėdami sukurti efektyvią pakuotę, turite įsivaizduoti save kaip vartotoją ir galvoti, kaip galėtumėte palengvinti jo gyvenimą.
Vertės kūrimas
Mes esame vaizdinės ir emocinės būtybės. Todėl mes linkę teikti pirmenybę produktui, net jei yra kitas, būtent toks. Šiuo atveju svarbiausia yra pridėtinė vertė, viršijanti tai, ką iš tikrųjų verta prekė.
Pakuočių kūrimas daugelyje įmonių traktuojamas kaip prekės grandinės detalė, tačiau būtina pritraukti, užkariauti, suteikti patirties ir didinti jos vertę. Gerai išstudijuokite kiekvieną iš šių žingsnių ir sukurkite geriausią strategiją, kad išsiskirtumėte iš konkurentų.