Birželio 1 dieną, minint Tarptautinę vaikų gynimo dieną, pokyčių konkurse „Talentas keisti“ išrinktas 20 tūkst. eurų vertės prizo nugalėtojas – „MaMaDu“ – paramos ir motyvacijos SMS žinutės tėvams, auginantiems vaikus iki 3 metų. Dar vienas 20 tūkst. vertės prizas atiteko „Socialinei iniciatyvai“, kuri rūpinasi jaunimo užimtumu kaimo vietovėse.
Dėmesys vaiko poreikiams
„MaMaDu“ veikimo principas – trumposiomis SMS žinutėmis patarti mažamečius vaikus auginantiems tėvams ir padėti įveikti jiems kylančius iššūkius. Toks metodas suteiks reikalingą pagalbą ir naudingą informaciją su sunkumais susiduriančioms šeimoms ir leis joms užauginti sveiką bei laimingą vaiką. Šiai idėjai atiteko ilgamečio konkurso partnerio, bendrovės „Tele2” įsteigtas prizas – 20 tūkst. eurų vertės finansinė parama.
Anot „MaMaDu“ idėjos autorių Onos Marijos Vyšniauskaitės ir Marijos Dautartaitės, per pirmuosius trejus vaiko gyvenimo metus suformuojami pagrindai visam tolimesniam gyvenimui – kuriasi vaiko elgesio modeliai, įgyjami pagrindiniai įgūdžiai, o savijauta turi itin svarbų poveikį ateities sveikatai. Dėl šios priežasties, visame pasaulyje dėmesys ankstyvam vaiko raidos poreikių atliepimui auga – nuo šiol tokia praktika taps prieinama ir šeimoms Lietuvoje.
„Džiaugiamės, kad galime dalintis ir prisidėti prie vaikams ir jų tėvams reikalingų pokyčių. Laimėtojų idėja suteiks naujų galimybių mažiesiems ir padės spręsti svarbias šeimų socialines problemas. Tikiu, kad finansinė ir ekspertinė parama padės jai augti ir pasiekti kuo daugiau Lietuvos vaikų“, – sakė „Tele2“ generalinis direktorius Petras Masiulis.
Dar vienas prizas – moters verslininkės idėjai
Finansinę paramą konkurse laimėjo dar viena idėja – Viktorijos Gaspariūnaitės „Socialinė iniciatyva“, dirbanti su paaugliais ir jaunimu kaimo vietovėse, kuriose nėra jaunimo užimtumo, saviraiškos ir laisvalaikio galimybių.
Jai atiteko 20 tūkst. vertės prizas, kurį antrus metus įsteigė merginų ir moterų įgalinimą skatinantis fondas „The Ella Fund“, skiriantis finansavimą moters verslininkės pasiūlytam sumanymui.
Viktorija ir jos komanda siekia ne tik pasirūpinti kokybiškomis ir įdomiomis veiklomis kaime gyvenantiems jaunuoliams, bet ir kalbėtis su jais pilietiškumo, sveikos gyvensenos, žalingų įpročių prevencijos, lytiškumo ir kitomis aktualiomis temomis, kuriomis jie neturi su kuo pasikalbėti be baimės būti nesuprasti ar pasmerkti.
Ekspertinė parama – visiems konkurso finalininkams
Visiems šešiems į finalą patekusiems dalyviams suteikta ir unikali ekspertinė parama – kvietimas dalyvauti iki trejų metų truksiančioje verslo inkubatoriaus programoje. Socialinių iniciatyvų autoriai gaus profesionalias verslo ekspertų konsultacijas, pagalbą verslo kūrimo klausimais ir turės galimybę bendrauti su įkvepiančiais mentoriais.
Be „MaMaDu“ ir „Socialinės iniciatyvos“, ekspertinės paramos prizas buvo skirtas ir Astai Blažinskienei, pristačiusiai Mokymosi ypatumų centrą „Labirintas“, Andriui Chomičiui, sukūrusiam specialius žaidimus matematikos mokymuisi, „Pojūčių teatro“ komandai, kurių planuose – sensoriniai žaislai, sukurti kartu su autistiškais vaikais ir jų tėvais, ir Rasai Vyšniauskienei, pasiūliusiai rėmimo platformą, skirtą vaikų neformaliojo ugdymo skatinimui.
„Šiemet konkursas nustebino drąsiais, motyvuotais ir ambicingais lyderiais bei naujomis, vaikų gyvenimus keičiančiomis idėjomis. Labai didžiuojamės kiekvienu dalyviu ir jų kuriamais pokyčiais Lietuvos vaikams bei džiaugiamės galėdami pratęsti bendradarbiavimą su visais konkurso finalininkais“, – sakė „Reach for Change“ vadovė Baltijos šalyse Jurgita Ribinskaitė-Glatzer.
Vis daugiau verslo įmonių pastebime socialinėje erdvėje, nes tai yra viena aktualiausių vartotojų pasiekimo priemonių. Manau tokių tinklų administravimas yra gera verslo idėja ir dar rinka profesionalias tokias paslaugas teikiančiais subjektais nėra perpildyta.
Labai gražios iniciatyvos. Įdomu ar gali dalyvauti ir tie verslai, kurie pretenduoja į ES paramą?