Šių metų rugsėjo 19 d. Marijampolės Meilės Lukšienės švietimo centre vyko Marijampolės švietimo įstaigų bibliotekininkų metodinis pasitarimas. Jame dalyvavo Marijampolės švietimo skyriaus vyresnioji specialistė, kuruojanti mokyklų bibliotekų darbą, Angelė Mikulienė ir Marijampolės Meilės Lukšienės švietimo centro metodininkas Vygantas Dilys. Pasitarimo dienotvarkėje buvo svarstyti šeši pagrindiniai klausimai. Tai Marijampolės savivaldybės švietimo, kultūros ir sporto skyriaus vyr. specialistės A.Mikulienės pasisakymas. Marijampolės švietimo centro metodininko, kuruojančio švietimo įstaigų bibliotekininkų kvalifikacijos tobulinimo(si ) poreikių tyrimą, metodinės veiklos koordinavimą, Vyganto Dilio pasisakymas. Marijampolės savivaldybės švietimo įstaigų bibliotekininkų metodinio būrelio veiklos ataskaitą už 2016 – 2019 m. pristatė Marijampolės savivaldybės švietimo įstaigų bibliotekininkų metodinio būrelio pirmininkė Snaiguolė Raguckienė. Įvyko naujojo metodinio būrelio pirmininko rinkimai. Buvo suplanuota Marijampolės švietimo įstaigų bibliotekų metodinio būrelio veikla 2019 – 2020 m.m. Nagrinėti einamieji klausimai.
Angelė Mikulienė kreipėsi į mokyklų bibliotekininkus sveikindama ir linkėdama kūrybiškų idėjų, išminties bei pristatė Švietimo, mokslo ir sporto ministro Algirdo Monkevičiaus patvirtintą naują vadovėlių ir mokymo priemonių įvertinimo ir aprūpinimo jais tvarką. Vygantas Dilys pristatė Bendrųjų programų atnaujinimo gaires, kalbėjo apie ugdymo turinio atnaujinimą. Snaiguolė Raguckienė pateikė Marijampolės savivaldybės švietimo įstaigų bibliotekininkų metodinio būrelio metodinės veiklos ataskaitą už 2016 – 2019 m. Naująja būrelio pirmininke vėl patvirtinta Marijampolės Rygiškių Jono gimnazijos bibliotekos vedėja Snaiguolė Raguckienė, o sekretore Marijampolės „Ryto“ pagrindinės mokyklos bibliotekininkė Zena Muckuvienė. Po pranešimų vykusiose diskusijose sklandė mintys apie dešimtmečiais tvyrančią situaciją mokyklų bibliotekose, kuri neįgavo aiškumo, yra neapibrėžta, be pozicijos, nesukurta bendra strategija, Lietuvos mokyklos bibliotekos vertinamos labai įvairiai. Neramios bibliotekininkų nuojautos dėl darbo yra labai stiprios, destruktyvios. Ar tai, kad bibliotekininko profesija yra menkai apmokama ir dėl to nepopuliari, reiškia, kad ji ir nereikalinga? Ne visada nuomonės formuojamos, remiantis empiriniais duomenimis, pagrįstai. Kartais užtenka susidaryti neigiamą požiūrį į biblioteką, besiremiant vieno žmogaus asmeniniu arba iš anksto kažkieno sudarytu požiūriu „prieštarauti, kad prieštarautum“, sakant, kad skaitmeninės knygos sunaikins įprastines. Asmeninis intelekto lygis nurodo, kaip žmogus sugebės priimti šią informaciją. Civilizacijų istorija rodo, kad kiekvienas laikmetis kuria savo potyrius. Dar daugiau, istorijoje nežinome atvejo, kad nauja kultūra sunaikintų senąją. Ar išnyko Graikų teatras, viduramžių katedros, manuskriptai, kinas, radijas, televizija? Kiekvienas jų teikia informaciją, skiriasi individualiomis savybėmis. O biblioteka tampa informacijos paslaugų vieta – erdve, kurioje prieinama kokybiška ir teisinga informacija.