Sekmadienis, 22 gruodžio, 2024
Daugiau
    PagrindinisKitos temosReklaminiai puodeliai ir rinkodara: ką žinoti?

    Reklaminiai puodeliai ir rinkodara: ką žinoti?

    Bet kuris pardavėjas žino, jog užmezgus gerus santykius su klientu atliekama pusė darbo. Daugelis klientų instinktyviai atsisako brukamo daikto, net neapsvarstydami ir neatsižvelgdami į pačią prekę, todėl surasti naujų klientų ne visada lengva. Supažindinti auditoriją su prekės ženklu rekomenduojama iš lėto, apgalvotai. Siekiant verslo augimo reikėtų, kad žmonės žinotų ir atpažintų gaminį ar paslaugą, o tam naudojami puodeliai su užrašu ar įmonės logotipu gali kur kas paspartinti šį procesą. Jie – nebrangūs ir praktiški. Kokybiškai pagaminti puodeliai – tai patraukli žinutė klientui, skatinanti naudotis Jūsų įmonės paslaugomis ar prekėmis.

    Kodėl vertėtų užsiimti reklaminių puodelių dalinimu?

    Puodeliai – neabejotinai kasdien naudojamas daiktas. Dekoruotas logotipu ar žinute, jis gali pasiekti itin didelę tikslinę auditoriją. Nors nemokamų daiktų dalinimas gali atrodyti rizikinga, neatsiperkanti veikla, reklaminiai produktai išties padeda pasiekti geresnius reklamos rezultatus. Mini reklamos stendais galintys tapti puodeliai su užrašu – nuolatinis, sulig kiekvienu gurkšniu suveikiantis priminimas apie įmonę.

    Kitaip nei įprastos reklamos priemonės, reklaminiai puodeliai nėra įkyrūs ir tik labai retais atvejais gali pabloginti vartotojo patirtį. Išimtis gali atsirasti tuomet, kai gaminys yra tiesiog nekokybiškas, nepatrauklus vizualiai ar nepatogaus dizaino.

    Visai ne sutapimas, kad įvairūs diplomatai prieš pasinerdami į diskusiją įteikia dovanų. Toks veiksmas tarsi nuteikia produktyviam ir maloniam pokalbiui.  Klientas ar kitas pašnekovas, gavęs dovanų, bus kur kas labiau linkęs pasakyti „taip“ nei įprastai. Žmonės, kurie nėra nusiteikę spontaniškai pirkti, gali labai greitai atsiriboti, kuomet pajaučia, jog stengiamasi kažką jiems parduoti. Tad dovanos turi „nuginkluojantį“ efektą ir padeda išlaikyti potencialių klientų dėmesį.

    Dažniausiai kyla vienas pagrindinis klausimas: „Ar mes pasiekiame savo auditoriją?“. Reklaminiai produktai, tokie kaip puodeliai su užrašu ar organizacijos logotipu, neturėtų būti skatinimas kažką pirkti ar įsipareigoti. Retas žmogus turi svarią priežastį atsisakyti nemokamai siūlomo puodelio ar kito produkto.

    Jeigu manote, jog klientai pamiršta organizacijos pavadinimą vos gavę dovaną – klystate. Statistikos duomenimis, didžioji dalis potencialių klientų prisimena dosnias įmones, pasiduoda skatinimui veikti. Daugelis žmonių mėgsta namuose turėti įvairių puodelių, tad tokia dovana – proga papildyti savitą kolekciją, pasigirti išskirtiniu daiktu.

    Kaip ir kokius puodelius naudoti?

    Nemokamai dalinami įmonės puodeliai su užrašu yra tarsi vizitinė kortelė, tačiau ne tokia, kurią reiktų laikyti paslėpus. Kuriant tokių produktų dizainą reikia nepamiršti, kad dovana bus lengvai pastebima, laikoma matomose vietose. Taigi, geriausia, jei reklaminiai puodeliai pasižymi išskirtinumu – formos, dydžio, spalvos, paties spaudinio dizaino ar kitų ypatumų. Be to, puodeliai tuo pačiu turėtų būti ir universalūs, patogūs.

    Norint, kad tokia dovana būtų mielai naudojama kuo ilgiau, būtina užtikrinti puodelio kokybę. Rinkitės patikimą tiekėją, kurio pasiekti rezultatai kalba patys už save. Prastai pagaminti puodeliai gali pakenkti visai reklaminei kampanijai, sudaryti apie įmonę ne tokį gerą įspūdį, kokio tikėjotės. Stilingas ir patvarus, ilgaamžis dovanotas produktas parodys, jog vertinate klientus ir nešvaistote jų laiko siūlydami prastas paslaugas.

    Dėl tos pačios priežasties naudokite tokį dizainą, kuris būtų patrauklus akiai, atsparus mechaniniam ar kitokiam poveikiui. Reklama nebus efektyvi, jei puodeliai su užrašu ar logotipu nubluks po kelių plovimų indaplovėje. Tokia dovana – užuomina apie neprofesionalumą, tad į visapusišką kokybę tikrai verta investuoti.  

    Puodeliai ne veltui yra vieni populiariausių reklaminių produktų. Tai – puiki priemonė savo prekės ženklui, įmonės veiklai pristatyti, žinomumui didinti, rūpestingumui, kūrybiškumui ir kitoms vertybėms perteikti. Įvertinkite ir savo, ir puodelių naudotojų poreikius, lūkesčius – tuomet šie indai pateisins visas investicijas.

    PARAŠYKITE KOMENTARĄ

    Prašome parašykite savo komentarą
    Prašome parašykite savo vardą

    SAVAITĖS SKAITOMIAUSI

    spot_img

    SAVAITĖS CITATA

    Šventasis Raštas, Naujasis Testamentas, Jn 8, 1–11

    „Kas iš jūsų be nuodėmės, tegu pirmas sviedžia į ją akmenį“. Laimos Grigaitytės nuotrauka.

    RENGINIAI

    spot_img
    spot_img
    spot_img